Jom Ke Blog Baru Saya!

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 5/06/2011 12:11:00 PM | 1 Pandangan »



Assalamu'alaikum dan salam perjuangan,

Untuk makluman para pengunjung blog ini, saya ingin maklumkan bahawa blog ini sudah saya tidak aktifkan lagi kerana saya telah mewujudkan blog baru iaitu http://www.minda-kembara.com/ bermula pada 1 Ogos 2008 bersamaan 29 Rejab 1429.



Namun, blog tersebut telah digodam dan saya masih belum lagi mampu untuk mengatasinya.

Oleh itu, saya telah mewujudkan blog yang terkini iaitu www.khairulfaizi.com untuk meneruskan pelayaran saya di alam maya ini.



Semoga bertemu lagi di laman yang baru ini.

Terus berjuang!

Khairul Faizi bin Ahmad Kamil
6 Mei 2011

1 Pandangan

  1. Abbie & Co. // May 11, 2022 at 9:24 PM  
    This comment has been removed by the author.