Bicaraku Kembali Ke Sini...

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 9/11/2009 12:33:00 PM | 3 Pandangan »

Assalamu'alaikum dan salam perjuangan.


Setelah saya berpindah ke 'rumah' baru pada 1 Ogos 2008, saya sememangnya telah meninggalkan terus blog minda-kembara.blogspot.com ini dan hanya dijadikan tempat merujuk maklumat terdahulu yang pernah di'posting' ke mari untuk kemudahan saya dan sesiapa sahaja yang memerlukannya.

Namun, blog minda-kembara.com telah tamat tempoh sewaannya dan saya gagal menghubungi webmaster yang sebelum ini menguruskan dalam pembikinan blog, pendaftaran blog dan penambahbaikan blog. Justeru saya tidak berupaya untuk membuat apa-apa selain menunggu sehingga webmaster tersebut menghubungi saya.

Atas nasihat sahabat-sahabat blogger terutamanya adinda Eriyza yang mencadangkan saya kembali semula ke dunia blogspot untuk meneruskan penulisan dan perkhabaran aktiviti harian saya.

Maka, hari ini saya kembali lagi ke sini untuk tempoh yang tidak pasti bila akan berakhir namun ia telah pun bermula hari ini.

Dalam masa yang sama, saya lebih mudah untuk didekati melalui laman facebook.

Klik, http://www.facebook.com/khairul.faizi1

Terima kasih di atas sokongan anda semua!

Wassalam

Khairul Faizi Ahmad Kamil

3 Pandangan

  1. Hasbullah Pit // September 11, 2009 at 2:07 PM  

    Rugi la setahun punya kerja.

    Saya cadangkan supaya posting utama ialah di blog,
    Facebook hanya import kandungan blog.

    Jadi pengunjung yg tiada akaun FB pun boleh baca disamping rakan di Facebook.

    Tutorial nak import drpd blog tu nanti saya sediakan

  2. Pemuda Berani // November 16, 2009 at 10:00 PM  

    try tgk blog nie..
    ciksaliha.blogspot.com
    bapok nie duk hina parti kesayangan kite..xleh dibiarkan!!

  3. hafizzuddin // January 4, 2010 at 8:53 PM  

    salam,

    saudara perlu terus menulis dlm blog..perjuangan kita jgn berhenti setakat ini sahaja...suara pemuda johor perlu terus ke hadapan... kekosongan yg ditinggalkan YB Salahudin, Sdr Mazlan Aliman perlu penjenamaan semula supaya nmpak lebih segar. wwlam _PDS