SAMBUTAN 50 TAHUN SEKOLAH TUANKU ABDUL RAHMAN (STAR) IPOH

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 5/16/2007 02:09:00 PM | 0 Pandangan »


Teman-teman, saya terpanggil untuk sama-sama berkongsi pengalaman menjadi warga STAR yang menyambut ulang tahun ke 50 pada 14 Mei 2007 yang lalu. Sesiapa juapun yang pernah menjadi warga STAR pasti tidak dapat menafikan betapa STAR telah mendewasakan pelajarnya menjadi warga negara Malaysia yang cemerlang.

Sebagai bekas pelajar 1986-1990 saya juga mempunyai pelbagai pengalaman dan kenangan yang akhirnya menjelmakan saya seperti yang ada pada hari ini.

Sebelum saya berbicara panjang, klik gambar di atas yang saya ambil daripada Buletin STAROBA pada tahun 2004 yang memaparkan kelibat bekas pelajar STAR yang terlibat dalam politik dan bertanding dalam pilihnraya Umum ke 11 pada tahun 2004.

Yang pastinya, calon yang paling muda adalah saya!

0 Pandangan