MUNGKINKAH MAZIDUL AKMAL DIANIAYA?

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 5/14/2007 05:27:00 PM | 0 Pandangan »

Saya telah terbaca dalam The Star Online (melayu) bahawa pengacara terkenal iaitu Sdr Mazidulakmal Sidik telah didakwa atas tuduhan penyalahgunaan dadah.

Mazidul didakwa ambil dadah
14-05-2007 05:11:06 PM

JOHOR BARU: Pengacara TV3, Mazidulakmal Sidik dan tiga yang lain hari ini didakwa di Mahkamah Majistret di sini atas tuduhan penyalahgunaan dadah.

Mazidulakmal, 40, Fadzli Ramli, 40, Tumijah Adras, 34, dan Umaisyah Abdul Rahim, 25, mengaku tidak bersalah atas tuduhan memasukkan dadah methamphetamine ke dalam tubuh mereka di Bilik 88, Groove City Sdn Bhd, Nombor 19, Jalan Abdullah Tahir, di sini, pada pukul 2.45 pagi, Sabtu lepas.


Sebagai seorang wartawan yang dilihat cukup berani dalam membongkar segala bentuk jenayah termasuklah rompakan, kecurian, pembunuhan, pinjaman Ah Long, peras ugut, dadah, VCD cetak rompak dan banyak lagi jenayah sudah tentunya membuatkan banyak pihak 'geram' dan bersedia untuk membalas dendam.

Pendedahan demi pendedahan berkaitan dengan salahlaku jenayah dalam rancangan 999 di TV3 memang tidak dapat dinafikan keberaniannya.

Apapun, kita akan tunggu dan lihat nanti.

0 Pandangan