APA NAK JADI NI?

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 8/02/2007 10:44:00 AM | 0 Pandangan »


5 pelajar rela tubuh ‘diratah’
Oleh Hayati
Ibrahimya_t@hmetro.com.my


PUTRAJAYA: Lima pelajar perempuan sanggup menjadi mangsa ratahan seks tiga kumpulan pelajar lelaki yang menggelar kumpulan mereka sebagai `Geng Apache’, ‘Pangkah Shell’ dan ‘Budak Shell’.

Pelajar perempuan berusia antara 13 hingga 17 tahun yang belajar di tiga sekolah menengah di sini, adalah antara pelajar yang menjadi kegemaran pelajar daripada tiga kumpulan itu.

Ini disebabkan, pelajar perempuan terbabit lebih mudah ‘diratah’ tubuh mereka berbanding pelajar perempuan lain kerana begitu ketagih dengan seks.

Sumber memberitahu Harian Metro, mereka melakukan seks atas kerelaan masing-masing dan bukannya dipaksa pelajar lelaki terbabit.

Lebih membimbangkan, menurut sumber itu, kegiatan seks itu dilakukan di rumah pelajar perempuan atau lelaki itu sendiri apabila ibu bapa masing-masing keluar bekerja.

“Pelajar ini juga bertindak berani menggunakan rumah mereka untuk melakukan hubungan seks selepas tamat sesi persekolahan iaitu ketika ibu bapa mereka tiada di rumah,” kata sumber itu.

Menurutnya, kegiatan seks yang dipercayai berlangsung sejak beberapa bulan lalu, terbongkar selepas sekumpulan 25 pelajar lelaki ditahan di dua rumah di Presint 9 dan 11 dekat sini, berikutan kesalahan menghisap rokok dan menghidu gam.

“Selepas disoal siasat sebahagian daripada 25 pelajar lelaki berkenaan mengakui kelima-lima pelajar perempuan itu antara pelajar yang menjadi pilihan ahli kumpulan untuk melakukan hubungan seks.

“Mereka mengakui melakukan kesalahan berkenaan, termasuk menghisap rokok, menghidu gam dan melakukan hubungan seks bebas dengan lima pelajar perempuan terbabit,” katanya.

Sumber itu berkata, pelajar itu mengakui kegiatan mereka tidak dapat langsung dihidu ibu bapa masing-masing kerana bijak menyembunyikannya.

“Apabila bersama ibu bapa masing-masing, mereka akan berbuat seperti biasa, seperti tiada apa-apa yang berlaku.

“Sebaik saja ibu bapa mereka bekerja, kumpulan pelajar lelaki ini akan berkumpul dan mencari mangsa habuan seks dengan lima pelajar perempuan ini menjadi pilihan utama,” katanya.

Sumber itu berkata, hingga kini, tiada sebarang tindakan yang diambil terhadap kegiatan tidak bermoral itu kerana kemungkinan tiada sebarang laporan polis mengenainya dibuat setakat ini.

Beliau menggesa ibu bapa yang mempunyai anak remaja supaya memantau pergerakan anak, terutama ketika keluar bekerja kerana kemungkinan mereka dipengaruhi rakan melakukan perkara tidak sihat.

0 Pandangan