SEGALANYA TELAHPUN SELESAI

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 7/25/2007 03:02:00 PM | 0 Pandangan »

Assalamu'alaikum,
Alhamdulillah, saya telah pun sampai ke Malaysia pada 23 Julai 2007 dan tiba di halaman rumah pada pukul 7.15 malam. Terlalu banyak yang ingin diperkatakan tetapi masa agak mencemburui ketika ini. 24 Julai 2007 terus mengadakan mesyuarat harian DPPNJ di pejabat pada pukul 10 pagi.
Insya Allah, dalam masa terdekat akan saya catatkan journal perjalanan saya pergi dan pulang daripada menunaikan umrah.
Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya sepanjang perjalanan umrah tersebut. Saya siarkan beberapa keping gambar untuk tatapan semua.
Wassalam


Tercapai hasrat untuk menyentuh unta di Mekah akhirnya...

Baru selesai menunaikan umrah kali kedua.


Di puncak bukit "Jabal Rummah" di Madinah.


Bergambar di puncak jabar Rummah.



Malam kedua di Makah.

0 Pandangan