Salam Terakhir Daripada Minda-Kembara Versi Blogspot

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 7/31/2008 10:48:00 PM | 6 Pandangan »

Assalamu'alaikum dan salam sejahtera,
.
Malam ini adalah malam terakhir saya akan berinteraksi bersama teman-teman sekelian melalui laman blog ini. Setelah menangguhkan selama beberapa minggu blog minda-kembara versi baru maka saya dengan rasminya akan menggunakan url yang baru http://www.minda-kembara.com/ bermula pada 1 Ogos 2008 bersamaan 29 Rejab 1429.

Saya masih lagi 'terkial-kial' untuk mengendalikan blog baru ini kerana ia amat berbeza dengan konsep blogspot yang saya telah mula dampingi sejak daripada bulan Mei 2005. Sehingga kini, saya masih lagi mendapatkan nasihat kepakaran daripada sdr Rashid, Pengarah Urusan Portal Usahawan Muslim.

Blog minda-kembara.blogspot tidak akan saya tutup kerana ia masih lagi diperlukan bagi mendapatkan maklumat yang terdahulu.

Mudah-mudahan Allah akan memberikan saya kekuatan untuk terus berjuangan melalui alam maya ini. Sokongan daripada semua sangat-sangat saya hargai.

Kita jumpa di laman blog yang baru...

Wassalam.

Khairul Faizi Bin Ahmad Kamil
Taman Sri Kluang
31 Julai 2008, 11.11 malam

6 Pandangan

  1. Hasbullah Pit // July 31, 2008 at 11:44 PM  

    Ada lagi 16 minit untuk komen di blog lama.
    baik saya komen.

    hehehe

  2. Editor // August 12, 2008 at 11:39 PM  

    Informasi Permatang Pauh khusus dan info terkini bagi team Ketua Wanita Keadilan di Permatang Pauh

    http://www.p99ampang.com

    klik ke Permatang Pauh ataupun

    http://www.p44.p99ampang.com

  3. mohad // August 25, 2008 at 10:52 PM  

    salam.. tak nak join gath ke...

  4. Muchlis DoE // March 18, 2009 at 9:25 PM  

    terima kasih atas ilmunya, pengetahuan ini sangat bermanfaat sekali buat saya dan saya juga punya blog yang sama tetapi berisi kegiatan-kegiatan dunia pendidikan..
    di http://guru-gorontalo.com

  5. FEDO // April 11, 2012 at 10:28 AM  

    Wah. Laman baru macam juga rumah baru itu kali.

  6. FEDO // April 11, 2012 at 10:28 AM  

    Wah. Laman baru macam juga rumah baru itu kali.