Semakin Lama Semakin Bangang!

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 6/05/2008 10:22:00 AM | 0 Pandangan »


Maaflah Pak Lah, saya tidak ada perkataan yang sesuai yang lebih lunak untuk saya tujukan kepada anda kecuali Bangang!
.
Kebangangan anda telah menyebabkan rakyat semakin susah untuk hidup. Bukan susah sikit-sikit tetapi susah gila-gila.
.
Sebelum ini anda kata "Najib pengganti saya" dan akan menyediakan plan peralihan kuasa secepat mungkin. Najib, Muhyiddin dan ramai lagi pimpinan UMNO berasa lega dan gembira. Najib dan pimpinan UMNO telahsisambut meriah di Perak sehingga ada yang menaikkan kain rentang bertulis "Najib, Muhyiddin pemimpin kami".
.
Tiba-tiba anda kata akan mempertahankan jawatan Presiden dalam pemilihan parti pada bulan Disember ini. Apa barang bro?
.
Selepas tu anda kata akan serahkan jawatan selepas segalanya pulih kembali, bila pula akan pulih? Bermakna, sekiranya UMNO masih tidak pulih maka anda akan terus menjadi PM, begitu?
.
Kepimpinan UMNO/BN yang lain pun semakin bangang seperti Pak Lah. Mana suara Najib, Muhyidin dan yang lain-lain sedangkan anda pun tidak bersetuju dengan Pak Lah yang bangang ini?
.
Maaflah Pak Lah tetapi perkataan yang paling sesuai pada hari ini yang dapat menggambarkan anda adalah Bangang! Jika saya terjumpa perkataan yang lain yang lebih sesuai saya akan tukar nanti.

0 Pandangan