AKTIVITI PADA 27 MEI 2007

Nukilan Khairul Faizi bin Ahmad Kamil | 5/30/2007 12:16:00 PM | 0 Pandangan »


Sepanjang hari Ahad yang lalu (27 Mei 2007) ada beberapa buah program yang berlangsung dalam diari aktiviti saya.


Pukul 10 pagi saya merasmikan Kejohanan Sepak Takraw Tertutup Johor anjuran Dewan Pemuda PAS Kawasan Segamat. Kejohanan telah diadakan di Gelanggang Sepak Takraw di Bandar Segamat.

Pukul 12.30 hari, saya menghadiri Seminar Aku Insan Cemerlang anjuran Yayasan Amal Malaysia Cawangan Johor di Simpang Renggam.



Ditempat yang sama, program menderma darah turut diadakan dengan kerjasama Klinik C'Sara dan Hospital Daerah Segamat, hampir 30 orang telah hadir untuk memberikan sumbangan darah mereka.

Selepas itu saya terus bergegas balik ke rumah bonda saya kerana hari ini adalah hari berlangsungnya majlis perkahwinan adik-adik saya (Khairul Dzarif & Khairul Azhar). Alhamdulillah, sampai di rumah pada pukul 2 petang dan terus menjalankan tugas sebagai abang yang paling sulung (nasib baik bondaku memahami tugas ku sebagai khadam kepada perjuangan).
Pukul 5 petang, isteri tersayang menghantar saya ke perhentian bas untuk menaiki bas ekspress ke Kuala Lumpur dan seterusnya sampai ke Pulau Pinang.

Harap maaf kerana terlewat untuk siarkan beberapa aktiviti yang berlaku kerana kesuntukan masa.


Sorry ye...

0 Pandangan